بست چنگالی،بست چنگکی،بست چنگالی عایقدار،بست چنگکی عایقدار،بست لوله کاندوئیت چنگالی،بست کابل چنگالی،کلمپ چنگالی،بست یونسترات،unistrut clamp
بست چنگالی،بست چنگکی،بست چنگالی عایقدار،بست چنگکی عایقدار،بست لوله کاندوئیت چنگالی،بست کابل چنگالی،کلمپ چنگالی،بست یونسترات،unistrut clampبست لوله فلکسیبل ،بست فلزی عایق دار،بست روکشدار،بست عایقدار8،بست عایق دار6،بست عایقدار10،بست عایقدار4،بست عایق دار12،بست روکش pvc، بست کابل،بست لوله فلکسیبل،بست عایق دار حمید،بست عایق دار رفیع،بست عایق دار at،بست عایق دار، mcs،pclip،p clip

بست چنگالی


تیپ :Uni Strut
سایز:8الی160میلیمتر
ضخامت :2-1 میلیمتر
متریال:ورق گالوانیزه
تعداد درکارتن:متغیر نسبت به سایز
کاربرد: نصب لوله فلکسیبل،فولادی،کابل و..
مورد استفاده در صنایع:
​​​​​​​برق،نفت،گاز،پتروشیمی،کشاورزی، ساختمان و ... 

بست چنگالی یکی از اصلی ترین اجزاء سیستمهای پشتیبانی و مدیریت کابل است. بست چنگالی در سایز ها، انواع و نام های مختلف تولید میشود و یکی از پر مصرفترین اقلام در این حوزه می باشد. کاربرد بست چنگکی برای نصب انواع لوله و کابل بر روی سقف یا دیوار  و با استفاده از س چنل (ریل) است . به دلیل نصب بست چنگالی روی سی چنل  امکان نصب و عبور چندین لاین لوله و یا کابل با نصب فقط یک شاخه ریل ممکن است. نصب بست چنگالی بسیار آسان و سریع  انجام می شود. 
از دلایل نام گذاری این بست به عنوان بست چنگکی پایه های چنگک دار این بست است . چنگکهای این بست موقع قرار گرفتن در
سی چنل  لبه های سی چنل را گرفته و با محکم کردن پیچ قرار گرفته در بالای بست لوله و یا کابل را محکم به بدنه سی چنل می چسباند .
بست چنگالی در انواع و سایزهای مختلف توسط کارگاهای تولید کوچک و بزرگ تولید می شود .
​​​​​​​
​​​​​​​​​​​​​​



​​​​​​​بست چنگالی 12-8

بست چنگالی 16-12
بست چنگالی 20-16
بست چنگالی 25-18
بست چنگالی 28-24
بست چنگالی 32-28
بست چنگالی 36-32
بست چنگالی 38-36
بست چنگالی 44-40
بست چنگالی 48-44
بست چنگالی 52-48
بست چنگالی 56-52
بست چنگالی 60-56
بست چنگالی 70-64
بست چنگالی .......

دانلود لیست قیمت بست عایقدار

بست چنگالی (بست چنگکی)

بست دو تیکه، بست چنگالی دو تکه،بست چنگالی در سایز ها، انواع و نام های مختلف تولید میشود. بست چنگالی رفیع یکی از برندهای درجه یک و پر مصرف در بازار می باشد. کاربرد بست چنگکی برای نصب انواع لوله و کابل بر روی سقف یا دیوار  و با استفاده از ریل است . به دلیل نصب بست چنگالی روی ریل امکان نصب و عبور چندین لاین لوله و یا کابل با نصب فقط یک شاخه ریل ممکن است. نصب بست چنگالی بسیار آسان و سریع روی ریل انجام می شود.  ​​​​​​​بست چنگالی 12-8 بست چنگالی 16-12 بست چنگالی 20-16 بست چنگالی 25-18 بست چنگالی 28-24 بست چنگالی 32-28 بست چنگالی 36-32 بست چنگالی 38-36 بست چنگالی 44-40 بست چنگالی 48-44 بست چنگالی 52-48 بست چنگالی 56-52 بست چنگالی 60-56 بست چنگالی 70-64 بست چنگالی .......
محصولات مشابه

​بست چنگالی عایق دار

بست چنگالی عایق دار  یکی از انواع این مدل بست است که به دلیل داشتن پولک پلاستیکی قطعه ای  مناسب برای مدیریت و پشتیبانی خطوط کابل در پروژه های ساختمانی و صنعتی  می باشد .
پولک پلاستیکی قرار گرفته در این بست هنگام نصب کابل روی کابل قرار گرفته مانع خراشیده شدن روکش کابل می گردد.
البته در نمونه های خارجی پولکهای پلاستیکی برای زیر کابل و بین کابل نیز در نظر گرفته شده است . در ویدئو زیر که معرفی شرکت  OBO BETTERMANN از محصول بست چنگالی است  می توان کاربرد بست چنگالی را مشاهده کرد .

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش